}

Servis a technická podpora

Zajišťujeme servis a technickou podporu pro elektrické průmyslové pohony, frekvenční měniče a jiné řídicí systémy průmyslové automatizace. Servis a technická podpora patří k nejdůležitějším poprodejním službám. Každé zařízení je nutné pravidelně kontrolovat a udržovat v řádných provozních podmínkách. Všechny technické materiály mají omezenou životnost a proto je třeba, aby v případě, že je nutné provést servisní zásah, byl tento proveden rychle a s co nejmenšími vedlejšími náklady.

Autorizovaný záruční a pozáruční servis

Naší technici jsou pravidelně proškolováni u dodavatelů námi nabízených přístrojů k provádění záručního i pozáručního servisu. V rámci preventivních prohlídek i servisních zásahů požadovaných zákazníkem v případě poruchy, provádíme měření výkonových i řídicích částí zařízení, různé provozní testy a rovněž čištění. Standardně zpracováváme servisní protokol, kde jsou uvedeny všechny zjištěné skutečnosti i doporučený postup při řešení jednotlivých případů. Při servisních zásazích používáme nejmodernější měřicí a záznamovou techniku nejvyšší kvality od světových značek (osciloskopy, megmety, digitální klešťové ampérmetry, otáčkoměry atd.).

V případě řešení pozáručního servisu nabízíme různé formy servisních podmínek, např. smluvenou dobu reakčního zásahu při poruše, držení náhradních dílů, hot line, apod.

Náhradní díly

K aktuálně dodávaným zařízením standardně nabízíme i dodávku náhradních dílů. Jsou to především:

  • frekvenční měniče TOSHIBA a MX eco/pro firmy Schneider Electric
  • softstartéry escostart firmy esco antriebstechnik GmbH, Německo

V případě uzavření servisní smlouvy můžeme zajišťovat servis a náhradní díly na dodávky již realizovaných zakázek po záruční době. Jedná se zejména o přístroje MaR, pohony, řídicí systémy a další.

Školení a technická podpora

Pro naše stálé i nové zákazníky připravujeme pravidelná školení na námi dodávané frekvenční měniče TOSHIBA. Tato školení jsou určena především pro projektanty z oboru automatizace, ale i techniky a  servisní pracovníky.

Školení jsou prováděna v naší školicí místnosti (dle potřeby i u zákazníka) a jsou tematicky rozdělena do několika okruhů.  Na školení se zákazníci seznamují se základními i rozšiřujícími funkcemi měničů TOSHIBA a praktickými zkušenostmi z jejich nasazování v průmyslu. Školení je doplněno i o praktická cvičení v naší laboratoři.

Námi nabízená technická podpora spočívá především v zajištění kvalitních projekčních podkladů a návodů k použití pro dodávané komponenty v českém jazyce. Tyto dokumenty jsou k dispozici ke stažení u jednotlivých produktů.

Chcete nezávazně poptat produkty, ceny, vybavení,...


Pište na
tep@enetex.cz

Volejte od 8 do 17
+420 557 423 311

Nebo použijte
> > > poptávkový formulář

> > > máme Vám zavolat?

Chcete nezávazně poptat produkty, ceny, vybavení,...


Pište na
tep@enetex.cz

Volejte od 8 do 17
+420 557 423 311

Nebo použijte
> > > poptávkový formulář

> > > máme Vám zavolat?