Servis a technická podpora
Zajišťujeme servis a technickou podporu pro elektrické průmyslové pohony, frekvenční měniče a jiné řídicí systémy průmyslové automatizace. Servis a technická podpora patří k nejdůležitějším poprodejním službám. Každé zařízení je nutné pravidelně kontrolovat a udržovat v řádných provozních podmínkách. Všechny technické materiály mají omezenou životnost a proto je třeba, aby v případě, že je nutné provést servisní zásah, byl tento proveden rychle a s co nejmenšími vedlejšími náklady.
Autorizovaný záruční a pozáruční servis
Naší technici jsou pravidelně proškolováni u dodavatelů námi nabízených přístrojů k provádění záručního i pozáručního servisu. V rámci preventivních prohlídek i servisních zásahů požadovaných zákazníkem v případě poruchy, provádíme měření výkonových i řídicích částí zařízení, různé provozní testy a rovněž čištění. Standardně zpracováváme servisní protokol, kde jsou uvedeny všechny zjištěné skutečnosti i doporučený postup při řešení jednotlivých případů. Při servisních zásazích používáme nejmodernější měřicí a záznamovou techniku nejvyšší kvality od světových značek (osciloskopy, megmety, digitální klešťové ampérmetry, otáčkoměry atd.).
V případě řešení pozáručního servisu nabízíme různé formy servisních podmínek, např. smluvenou dobu reakčního zásahu při poruše, držení náhradních dílů, hot line, apod.

Náhradní díly
K aktuálně dodávaným zařízením standardně nabízíme i dodávku náhradních dílů. Jsou to především:
- frekvenční měniče TOSHIBA
- frekvenční měniče ALTIVAR a MX eco/pro firmy Schneider Electric
- softstartéry AuCom firmy esco antriebstechnik GmbH, Německo
V případě uzavření servisní smlouvy můžeme zajišťovat servis a náhradní díly na dodávky již realizovaných zakázek po záruční době. Jedná se zejména o přístroje MaR, pohony, řídicí systémy a další.

Školení a technická podpora
Pro naše stálé i nové zákazníky připravujeme pravidelná školení na námi dodávané frekvenční měniče TOSHIBA. Tato školení jsou určena především pro projektanty z oboru automatizace, ale také pro techniky a servisní pracovníky.
Školení jsou prováděna v naší školicí místnosti (dle potřeby i u zákazníka) a jsou tematicky rozdělena do několika okruhů. Na školení se zákazníci seznamují se základními i rozšiřujícími funkcemi měničů TOSHIBA a praktickými zkušenostmi z jejich nasazování v průmyslu. Školení je doplněno i o praktická cvičení v naší laboratoři.
Námi nabízená technická podpora spočívá především v zajištění kvalitních projekčních podkladů a návodů k použití pro dodávané komponenty v českém jazyce. Tyto dokumenty jsou k dispozici ke stažení u jednotlivých produktů.

Chcete nezávazně poptat produkty, ceny, vybavení,...
Pište na
tep@enetex.cz
Volejte od 8 do 17
+420 557 423 311
Nebo použijte
> > > poptávkový formulář
> > > máme Vám zavolat?